پرسش از یک عاشق






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


تـاواـنـ♥ قــــ ـ ـ♥لـبـ شکـســ ـ ـ تـهـ

از یک عاشق شکست خورده پرسیدم :

بزرگ ترین اشتباه             ؟      گفت عاشق شدن

گفتم بزرگ ترین شکست        ؟             گفت شکست عشق

گفتم بزرگترین درد              ؟           گفت از چشم معشوق افتادن

گفتم بزرگترین غصه       ؟                گفت یک روز چشم های معشوق رو ندیدن

گفتم بزرگترین ماتم               ؟               گفت در عزای معشوق نشستن

گفتم قشنگ ترین عشق                ؟             گفت شیرین و فرهاد

گفتم زیبا ترین لحظه              ؟                گفت در کنار معشوق بودن

گفتم بزرگترین رویا                                  ؟ گفت به معشوق رسیدن

پرسیدم بزرگترین آرزوت                  ؟                اشک تو چشماش حلقه زدو با نگاهی سرد گفت:  مرگ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 2 خرداد 1395برچسب:,ساعت14:43توسط Alireza | |